Friday, June 26, 2009

selamat...

selamat..
selamat pada semuanya...
selamat atas segalanya..
selamat atas ketentuan..
selamat atas pmegian..
semoga kau bahagia atas segalanya,,
semoga kau teruskan jln yg kau tentukan,,
semoga pemergian kau mguraikan segalanya..


halalkan segalanya,,
maaf aku bkn sejati..
maaf aku bkn dtakdirkn utk kau..
maaf aku mgkir pada segalanya..


pergila...
pergila kau dgn cahaya kau..
pergilah kau mgejar impian kau..
pergila kau mencari cinta lebih agung tok disemadi..
pergila kau terus dgn khidupan kau..

doaku kau bhgia...
doaku kau bjaya..
doaku kau maafkan ku..
doaku..lupakanlah aku...

lupakan segalanya..
lupakan kwujudan ku..
lupakan aku..
lupakan cinta dlm hati kau tok aku..

berikan pada die yg layak..
berikan semua pada yg pantas uat kau,,
berikan dan berikan..yg pasti bkn aku..

Kau bukan lagi...........dlm igatan...maaf!

SELAMAT TINGGAL

1 comment:

  1. hai sis.jom singgah sini.ada blouse dan dress yang murah dan cantik http://fantasybundle.blogspot.com/

    ReplyDelete