Monday, May 4, 2009

Aku tahu kenape..

tika hati merembes kegeraman

aku tau knp...
knp bkn die...
emmm syukur..

aku tau bkn die tbaik utk aku
die hdir skadar utk menguji..
mguji kesetiaanku..
bmknakah hatinya yg setia?
emmm benci...meluat..
sikapnya uat aku yakin die bkn yg btahta dhati ini..

xksh andai madah ini terlalu kecewa dan bkesan dhatinya
aku ingin kau tau...kau bkn pilihan aku!!!
aku benci dgn sikap jelekmu..
jujur kau bkn insan yg mmpu brada di dlm cinta ini..


hya ujian sdkit kau terlalu goyah..
itu ksabaran?
knp harus pilih kau yg hya mletakkn angan2?
sdgkn aku pasti cinta yg ada!
aku tahu kenapa bkn kau!

makin hari aku tersa jemur..
jemu dgn pujianmu ..
jemu dgn tingkahmu..
jemu dgn sikapmu..
kau tau knp...
kerna kau bkn utk aku...
aku benci kau!!!!!!!

No comments:

Post a Comment