Sunday, May 3, 2009

kenape itu cinta?

kenapa?
knp ia adalah cinta?
knp gelaran itu diberi?
per sbnrnya cinta?


cinta...perit..
cinta...duka..
cinta...sedih..
cinta...bahagia..
cinta...senyuman..
cinta...terindah..



kdg2 cinta tu uat aku lemas..
uat aku sakit..
uat aku benci...
tapi kdg2 cinta tu manis..
mcm gula kapas..
perlu ke cinta?


cinta aku tu DIA..
cinta aku utk sang pujangga idaman..
knp adanya insan yg laen yg juga cntakn ku?
knp aku?
bingung...
simpati...
aku tak mampu mmemungkiri kasih yg tlh dberi,
cinta yg pasti..
rindu yg bersemi..
hanya die dihati aku..
hanya cinta die dihati aku..
INSYAALLAH tak mgkin berubah..


maaf si die yg setia..
ketahuila..ssunguhnya xder cinta untukmu dihati ini..
maafkn si gdis yg hina ini...bahawa cintanya akn ttp yg satu
sepertimane kau setia pdku..
aku hya mmpu myanyangi mu sperti seadanya sahabat...

jgn lg kau ratapi sekiranya aku mmg ttp bukan milik mu..
andai aku bukan lg sape2 dlm hdupmu..ketahuila..sahabatku..
kngan manis spanjang persahabatan lg indah bbnding yg laen..
time kasih atas kesetiaanmu,penghormatanmu..cintamu..
walaupun kite bkn sape2...ngatla sampai ble2 doa sahabatmu ini sentiasa
brada ddi sisimu selamanya..

adios(^^,)

No comments:

Post a Comment